Warunki ogólne:

Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem:

www.rani-art.pl

umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

Sklep www.rani-art.pl jest prowadzony przez firmę:

RANI-ART
Anna Sierocka
M.Brzeskiej 2/14, 20-640 Lublin
REGON: 060409314, NIP: 7122102001

Zakup w sklepie internetowym www.rani-art.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

Procedura składania i realizacji zamówień:

Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Realizuj zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne jest założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i dokładnym adresem do wysyłki.
Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia,
firma rani-art zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 

Złożenie zamówienia równoznaczne jest z:
wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb sklepu, wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży, oświadczeniem o znajomości regulaminu działalności sklepu i jego przestrzeganiu.

W przypadku gdy część towarów nie jest dostępna klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia.

Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek wynikłe z winy Poczty Polskiej.

Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe, ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
Firma rani-art zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.rani-art.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
Na życzenie Kupującego firma rani-art wystawia fakturę VAT
na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

Zapraszamy do współpracy sklepy, salony urody, salony kosmetyczne i inne...
Przy dużych zakupach, istnieje możliwość negocjacji cen. 

Polityka prywatności:
Ochrona danych osobowych. 

Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych.
 Mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania, dokonywania zmian lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
Podane przez Kupującego dane  wykorzystywane są tylko i wyłącznie do realizacji złożonych zamówień oraz do kontaktu z kupującym. Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim. 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

Zwroty i reklamacje.

Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów, oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art. 2 ust 1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art. 10 ww. ustawy.

Zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego. 
Dotyczy to również opakowania. Koszty odesłania towaru ponosi kupujcy. W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie będzie przyjęty, a towar zostanie odesłany na koszt Kupującego.
W przypadku uszkodzenia opakowania, potrącane jest 5% wartości towaru. 
Przed odesłaniem towaru prosimy skontaktować się z nami e-mailem. 
Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone,należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny. 

Sklep nie zwraca kosztu odesłania towaru w przypadku rezygnacji z produktu.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi wadliwość towaru, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres firmy.
Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego.

Koszty,związane z odesłaniem reklamowanego towaru,
sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

W przypadku braku odbioru przesyłki z powodu winy klienta,
klient jest zobowiązany pokryć koszty transportu paczki. 

Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część publikacji lub sklepu nie może być odtwarzana, kopiowana, przechowywana ani przesyłana w jakiejkolwiek formie przez media elektroniczne, 
mechaniczne, fotokopiujące i inne, bez uzyskania wcześniejszej zgody właściciela praw autorskich.

(Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).