Zwroty i reklamacje

Prosimy o dokonywanie przemyślanych zakupów. W razie niepewności, wątpliwości, pytań i porad jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail: raniart.pl@gmail.com
Na wszystkie maile odpowiadamy w ciągu 2 dni roboczych.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie są Państwo usatysfakcjonowani z zakupionych towarów:

Reklamacje

Odbierając przesyłkę prosimy zawsze sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli przesyłka doszła uszkodzona należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela).
Klient, który stwierdzi wadliwość towaru po jego otrzymaniu, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres firmy. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, lub zostanie zwrócona równowartość ceny produktu.
Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod nr telefonu 516 485 270 lub e-mailem (raniart.pl@gmail.com). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury reklamacji.

Zwroty

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod nr telefonu 516 485 270 lub e-mailem (raniart.pl@gmail.com). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu.